Arton Display

" ...nasze ekspozycje przyciągają uwagę konsumentów"

Zobacz nasze realizacje

Arton Display

"... to pełne zaangażowanie w prowadzone projekty"

Zobacz nasze realizacje

Arton Display

"... to najwyższa jakość obsługi i zadowolenie Klienta"

Zobacz nasze realizacje

System do zarządzania realizacją projektów

Zarządzanie projektami
Zgłoszenia serwisowe
Komunikacja w systemie
Kontrola budżetu
Raportowanie 
Magazynowanie 
Audyt materiałów ekspozycyjnych 
Dowiedz się więcej


Zaloguj się

Monitoring dostępności i cen produktów

Sklepy tradycyjne
Sklepy internetowe
Gazetki promocyjne
Merchandising
Dowiedz się więcej





Zaloguj się

Realizacje zobacz nasze bogate portfolio

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poprzedni Następny

Toshiba ściany ekspozycyjne

Klient: Toshiba
Kategoria: Ekspozycje RTV
Lokalizacja: Cała Polska

Zakres usługi: Projekt, produkcja, transport, montaż 

Toshiba ściany ekspozycyjne

Salon Centrum Sony

Klient: Sony
Kategoria: Wyposażenie salonu sprzedaży
Lokalizacja: Centrum Sony CH Stary Browar w Poznaniu
Zakres usługi: Projekt, produkcja, transport, montaż

Salon Centrum Sony

Samsung wyspy ekspozycyjne

Klient: Samsung
Kategoria: Ekspozycje AGD
Lokalizacja: Cała Polska
Zakres usług: Projekt, produkcja, transport, montaż

Samsung wyspy ekspozycyjne

Sony ekspozycje RTV

Klient: Sony
Kategoria
:
Ekspozycje RTV
Lokalizacja: Cała Polska

Zakres usług: Projekt, produkcja, transport, montaż

Sony ekspozycje RTV

Philips wyspy ekspozycyjne

Klient: Philips
Kategoria: Ekspozycje RTV
Lokalizacja: Cała Polska

Zakres usługi: Projekt, produkcja, transport, montaż 

Philips wyspy ekspozycyjne

Sony Vaio ekspozycje

Klient: Sony Vaio
Kategoria: Ekspozycje IT
Lokalizacja: Cała Polska
Zakres usługi: Projekt, produkcja, transport, montaż 

Sony Vaio ekspozycje

Logitech ściany akcesoria

Klient: Logitech
Kategoria: Ekspozycje akcesoria
Lokalizacja: Cała Polska
Zakres usługi: Projekt, produkcja, transport, montaż 

Logitech ściany akcesoria

Candy wyspy ekspozycyjne

Klient: Candy
Kategoria: Ekspozycje AGD
Lokalizacja: Cała Polska
Zakres usług: Projekt, produkcja, transport, montaż

Candy wyspy ekspozycyjne

Hoover wyspy ekspozycyjne

Klient: Hoover
Kategoria: Ekspozycje AGD
Lokalizacja: Cała Polska
Zakres usług: Projekt, produkcja, transport, montaż

Hoover wyspy ekspozycyjne

Lechpol salon sprzedaży

Klient: Lechpol
Kategoria
Wyposażenie salonu sprzedaży
Lokalizacja: Cała Polska

Zakres usługi: Projekt, produkcja, transport, montaż

Lechpol salon sprzedaży

Candy ściana pralek

Klient: Candy
Kategoria: Ekspozycje AGD
Lokalizacja: Media Markt Poznań ul. Szwajcarska 
Zakres usługi: Projekt, produkcja, transport, montaż 

Candy ściana pralek

Sony ekspozycje FOTO

Klient: Sony
Kategoria
: Ekspozycje FOTO
Lokalizacja: Cała Polska
Zakres usług: Projekt, produkcja, transport, montaż

Sony ekspozycje FOTO

Ekspozycje słuchawek

Klient: RTV Euro AGD
Kategoria: Ekspozycje akcesoria
Lokalizacja: Cała Polska
Zakres usługi: Projekt, produkcja, transport, montaż 

Ekspozycje słuchawek

Canon ekspozycje FOTO

Klient: Canon
Kategoria: Ekspozycje FOTO
Lokalizacja: Saturn Złote Tarasy, Warszawa ul. Złota 
Zakres usługi: Projekt, produkcja, transport, montaż 

Canon ekspozycje FOTO

Oferta


PRODUKCJA EKSPOZYCJI ORAZ MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH


Ekspozycje na indywidualne zamówienie

Wykonujemy ekspozycje na wymiar według indywidualnych potrzeb klientów. Projektujemy je zgodnie z przekazanymi wytycznymi (display guideline) lub jeśli jest taka potrzeba tworzymy je od nowa zgodnie z przekazanymi instrukcjami. Tworząc koncepcję oraz projekty wykonawcze dostosowujemy displaye do wymogów i standardów panujących w sieciach sprzedaży. Przykładowe rodzaje ekspozycji na wymiar: wyspy, filary, ściany, aranżacje salonów sprzedaży, ekspozytory ścienne/półkowe/podłogowe (rozwiązania modułowe), stojaki i regały systemowe, meble targowe, show room, shop in shop, witryny, itd.
Zobacz nasze realizacje

Materiały reklamowe

Zajmujemy się kreacją oraz produkcją materiałów POSM (wobblery, zawieszki, plakaty, ulotki, itp). Wykonujemy także materiały z pleksi w dowolnych kształtach i formach (podstawki, shelftalkery, shelflinery, standy z wymienną grafiką, kasetony, neony, ulotkowniki, itp.). W zakresie naszej działalności jest także usługa związana z realizacją wydruków do których używane są różnego rodzaju nośniki (papier, folia magnetyczna, pleksi, PCV, szkło, metal, dubond/alukobond, laminat, itd.)


USŁUGI


Magazynowanie / transport / montaż

Realizujemy usługi związane z magazynowaniem materiałów merchandisingowych, transportem na terenie Polski oraz całej Europy oraz montażem ekspozycji w punktach oraz salonach sprzedaży. Posiadamy tabor własnych samochodów dostawczych oraz struktury wyspecjalizowanych i doświadczonych ekip montażystów.

Serwis materiałów merchandisingowych

Świadczymy pełny zakres usług serwisowych zarówno w ramach gwarancji, jak i po jej wygaśnięciu. Działamy na terenie całej Polski.

Audyt ekspozycji / dystrybucja materiałów POSM

Świadczymy usługi związane z audytem ekspozycji (ocena jakości, spis z natury, zdjęcia, raportowanie). Realizujemy usługę dystrybucji i wymiany materiałów POSM w salonach sprzedaży (raportowanie w systemie on-line).

Rozwiązania elektroniczne

Wykonujemy zaawansowane rozwiązania elektroniczne na potrzeby ekspozycji produktów (np. panele dotykowe sterujące funkcjami urządzeń, interaktywne połączenia produktów, prezentacja funkcji przy wykorzystaniu rozwiązań elektronicznych, itp.). Do produkcji ekspozycji używamy najnowszych rozwiązań oświetleniowych typu diody i maty LED.

Grafika / projektowanie

Wykonujemy projekty graficzne (w tym modele 3D) na potrzeby opracowania koncepcji ekspozycyjnych oraz projekty konstrukcyjne niezbędne podczas procesu produkcyjnego.

Obróbka materiałów

Do produkcji używamy różnorodnych materiałów: stal, szkło, aluminium, materiały kompozytowe oraz drewno pochodne (MDF, corian, płyty wiórowe, laminaty, itp.), tworzywa sztuczne (pleksi, poliwęglany, PCV, itp.)


JAK DZIAŁAMY - OBSŁUGA CAŁEGO PROCESU PRODUKCYJNEGO*


KlienciZaufali nam

O nas


HISTORIA ORAZ CELE I WARTOŚCI


Historia firmy

Działalność gospodarczą rozpoczęliśmy w 1991 roku polegającą na produkcji elementów optycznych oraz obróbce szkła - odbiorcami naszej firmy są m.in.: Przemysłowe Centrum Optyki S.A., VIGO SL, BM Optik, Zepter International, itd. W roku 2005 poszerzyliśmy naszą ofertę o produkcję materiałów reklamowych oraz ekspozycyjnych, co obecnie jest główną działalnością biznesową firmy.

Cele i wartości

Nadrzędnym celem firmy jest dostarczanie usług na jak najwyższym poziomie zarówno pod względem jakości produkcji oraz w zakresie obsługi klientów. Największą wartością dla naszej firmy jest zdobycie zaufania oraz zadowolenia klientów, którzy decydują się na stałą, długoletnią współpracę.


MOŻNA NA NAS POLEGAĆ


Doświadczenie

Działamy na rynku od 1991 roku co pozwoliło nam zdobyć bardzo duże doświadczenie i niezbędną wiedzę z zakresu projektowania oraz produkcji materiałów merchandisingowych. Nasz zespół stanowią ludzie otwarci i bardzo pomysłowi, w pełni zaangażowani i posiadający bardzo duże umiejętności, które wykorzystujemy przy realizacjach powierzonych nam projektów.

Pełny zakres usług

Nasza firma posiada zasoby i umiejętności by wspierać cały proces produkcyjny - od opracowania koncepcji poprzez produkcję, kończąc na montażu i przygotowaniu raportu.

Dlaczego Arton?

Szczycimy się tym, że nasze ekspozycje "trwają na posterunku" nawet po kilka lat. Biorąc pod uwagę, że dbałość o materiały merchandisingowe w punktach sprzedaży stoi na dość niskim poziomie to wyniki te są lepsze niż bardzo dobre. To pokazuje jak dużą wagę przywiązujemy do jakości naszych produkcji z czego jesteśmy bardzo dumni. Możemy śmiało stwierdzić, że dostarczamy naszym klientom "display na lata".

System do zarządzania projektami ekspozycyjnymi


CO TO JEST ADS (ARTON DISPLAY SYSTEM)?


W jakim celu powstał ADS?

Wychodząc naprzeciw wymaganiom Klientów firma Arton Display w ramach rozwoju swojej działalności stworzyła system on-line którego głównym celem jest zarządzanie projektami produkcyjnymi oraz serwisowymi i merchandisingowymi.

Dla kogo został stworzony ADS?

System ADS jest dla tych klientów, którzy na bieżąco chcą kontrolować status wykonania prac oraz mieć łatwy dostęp do raportów i zdjęć z wykonywanych zleceń.

Korzyści

Główną korzyścią wynikającą z używania systemu jest znaczna poprawa komunikacji pomiędzy Klientami a firmą Arton Display - pracując z aplikacją na bieżąco wymieniane są opinie oraz widoczne są rezultaty prac. Ta forma prowadzenia projektów zapewnia także wyższą jakość oraz szybkość wymiany informacji.

CO KLIENCI FIRMY OTRZYMUJĄ W RAMACH DOSTĘPU DO ADS?


Zarządzanie projektami

Nasi Klienci otrzymują indywidualny dostęp do systemu. Dzięki temu są w stanie podejrzeć wszystkie aktualnie prowadzone oraz archiwalne projekty. W ramach pracy z aplikacją jest m.in możliwość wyrażenia opinii, wymiany poglądów oraz dokonania akceptacji merytorycznej wykonanych przez Arton Display zleceń oraz ich akceptacji finansowej.

Zgłoszenia serwisowe

Ważną funkcjonalnością w systemie jest możliwość dodawania bieżących zgłoszeń serwisowych m.in. przez Kierownika Projektu ze strony Klienta oraz przez jego Przedstawicieli Regionalnych. Ta forma zgłoszeń oraz możliwość ich akceptacji merytorycznej i finansowej w systemie znacząco przyspiesza ich realizację.

Komunikacja w systemie

Klienci firmy na bieżąco są informowani o statusie wykonanych prac, mogą także za pośrednictwem dedykowanego komunikatora wymienić opinie na temat bieżących zleceń oraz zgłosić dodatkowe prace. Klienci, w ramach bieżącej komunikacji otrzymują automatyczne maile na swoje skrzynki pocztowe co znacząco przyspiesza proces przekazywania informacji.

Kontrola budżetu

Korzyścią wynikającą z korzystania z systemu jest kontrola wydatków po stronie Klienta. Przykładem mogą być tutaj projekty polegające na obsłudze serwisowej materiałów ekspozycyjnych. Firma Arton Display zanim przyjmie zlecenie do wykonania musi otrzymać ze strony klienta akceptację merytoryczną oraz finansową zleconych prac. Klienci w ramach prowadzonego projektu mają dostęp do poniesionych wydatków, dzięki czemu w łatwy sposób mogą kontrolować budżet.

Raportowanie

W każdej chwili Klienci firmy we własnym zakresie mogą podejrzeć zdjęcia z wykonanych prac oraz zrobić podsumowanie w formie raportu zbiorczego. Raporty te są eksportowane do zewnętrznych plików takich jak Excel czy PDF.

Magazynowanie / Audyt materiałów ekspozycyjnych

Firma Arton w swojej ofercie posiada m.in. usługę magazynowania, która jest realizowana za pośrednictwem systemu ADS. Klienci firmy mają podgląd do stanu swojego magazynu wraz z bieżącymi kosztami związanymi z tą usługą. W swojej ofercie Arton Display ma także usługę audytu (spisu z natury) materiałów ekspozycyjnych na sklepach - te prace także są wykonywane za pośrednictwem systemu ADS co pozwala Klientom na podgląd i weryfikację stanu swoich ekspozycji on-line.

Monitorowanie cen i dostępności produktów

 

 

GDZIE PROWADZIMY BADANIA RYNKOWE?

 

Sklepy tradycyjne

Jesteśmy firmą bardzo elastyczną i możemy dowolnie dostosować panel badanych placówek sprzedaży według indywidualnych potrzeb klientów. W naszym zasięgu są sklepy z różnych branż takich jak FMCG, elektroniki użytkowej czy budowlanej.

Sklepy internetowe

Obecnie monitorujemy sklepy internetowe z branży elektroniki użytkowej np. takie jak www.mediamarkt.pl, www.saturn.pl, www.euro.com.pl czy www.oleole.pl. Oczywiście wraz z zainteresowaniem tego typu badaniami jesteśmy w stanie w dowolny sposób rozszerzyć zakres badanych sklepów.

Gazetki promocyjne

Obecnie wykonujemy audyt gazetek promocyjnych w których obecne są produkty z branży elektroniki użytkowej. Na indywidualne potrzeby klientów możemy rozpocząć monitoring gazetek także dla innych branż takich jak np. FMCG, kosmetycznej czy budowlanej.

 

 

BADANIA

 

W jaki sposób dostarczamy wyniki badań?

Nasi klienci mają do dyspozycji serwis on-line, za pośrednictwem którego po zalogowaniu się otrzymują dostęp do wcześniej zdefiniowanych raportów i analiz (domyślnych oraz tych uzgodniodnych indywidualnie). Oprócz dostępu do systemu on-line raporty mogą być także przesyłane bezpośrednio na pocztę elektroniczną klienta bez konieczności logowania się do systemu (moduł automatycznej wysyłki).

Prezentacja wyników badań

Wszystkie zebrane dane mogą być prezentowane za pomocą statycznych raportów tabelarycznych (możliwość pełnego dostosowania do potrzeb klientów - raporty prezentowane na wielu zakładkach), tabel przestawnych oraz wykresów i prezentacji (wykresowych). Istnieje także możliwość prezentacji danych na planie sklepu (ustawienie produktów oraz ekspozycji wraz ze zdjęciami)

 

 

RODZAJE RAPORTÓW

 

Rodzaj Opis Sklepy tradycyjne Sklepy internetowe Gazetki promocyjne
Dostępność i ceny produktów Wykonywany jest spis produktów dla danej kategorii - dostępność, ilość facingów oraz ceny. Na bazie tych danych monitorowana jest dystrybucja produktów (0-brak, 1-dostępny), ich widoczność (szerokość) oraz średnie ceny. Tak Tak Tak
Badanie magazynu półkowego W ramach naszych usług dostarczamy możliwość spisania ilości produktów na półce określanej jako magazyn półkowy. Przy tego typu badaniu jest także możliwość zdefiniowana statusu ilości na półce - jest to parametr uzgadniany indywidualnie z klientem który może określić ile produktów jego zdaniem to OS (on stock), NOS (nearly on stock) czy OOS (out of stock). Tak Nie Nie
Udział marek Ze względu na to, że nasza firma monitoruje daną kategorię produktową w całości (spis wszystkich produktów) to pozwala nam to na stworzenie analizy udziałów marek na półce. Badanie to pozwala ocenić czy dana marka jest wystarczająco reprezentowana na półce i czy kierunek tego rozwoju prowadzi do ekspansji rynkowej (udział na półce powinien być wyższy od ilościowego udziału rynkowego). Tak Tak Tak
Monitoring trendów Do każdego produktu w danej kategorii produktowej przypisywane są unikalne cechy. Na bazie tych danych tworzone są analizy rozwoju trendów. Przykładem takiego badania jest np. monitoring udziałów na półce telewizorów ze smart TV czy np. napojów energetycznych w opakowaniach 250 ml (także z podziałem na marki, sieci, sklepy, itd.). Dostępne są także raporty przedziałów cenowych dla danej kategorii produktowej (także z podziałem na marki czy sieci i sklepy), co pokazuje np. jaki segment cenowy się rozwija a który nie i czy dany producent jest w nim wystarczająco reprezentowany. Tak Tak Tak
Porównanie produktów (benchmark) Jest możliwość definicji raportów porównawczych dla produktów podobnych do siebie. Raporty te oprócz porównania funkcjonalności oraz cech produktów mają także możliwość prezentacji cen oraz ich dostępności zarówno w badanym panelu sklepów jak i z podziałem na sieci. Wspaniałe narzędzie dla Kierowników Kategorii czy Działu Sprzedaży który np. w łatwy i szybki sposób będzie mógł porównać swoje produkty do konkurencji podczas negocjacji ze swoimi partnerami handlowymi. Tak Tak Tak
Plan sklepu Jest to ankieta która pozwala na graficzną analizę sytuacji w placówce handlowej. Za pośrednictwem tej ankiety możliwe jest oprócz badania cen, dystrybucji czy udziałów półkowych także ocena ustawienia produktów czy ekspozycji specjalnych danych producentów. Pracownicy w centrali firmy w łatwy i szybki sposób będą mieli dostęp do analiz i zdjęć z danych sklepów bez konieczności ich wizytowania. Tak Nie Nie
 

 

KORZYŚCI

 

Rodzaj Opis
Dostęp i obsługa on-line Dostępność do danych na bieżąco zaraz po zalogowaniu się do systemu. Możliwość eksportu danych do excel i pdf.
Łatwy dostęp do raportów Nasi klienci nie muszą się logować do systemu gdyż jest możliwość zdefinowania wysyłek raportów na asdresy e-mail.
Personalizacja danych i widoków w raportach Każdy użytkownik otrzymuje raporty które są mu potrzebne. np. Dyrektor Sprzedaży otrzymuje raporty ogólne (z analizą danych dla wszystkich podwładnych - Kierowników a potem ich pracowników), Kierownik Sprzedaży za region (z analizą swoich podwładnych) a Przedstawiciele Handlowi otrzymują raporty ze swoich regionów.
Łatwość użytkowania Prosty i łatwy interfejs ułatwia i przyspiesza użytkowanie systemu oraz dostęp do danych. Każdy raport, jego sekwencja parametrów jest zapisywana (w tym jest możliwość przypisania do użytkowników) i nie ma konieczności jego ponownej definicji.
Nieograniczone możliwości prezentacji danych W myśl zasady "od ogółu do szczegółu" nasz silnik raportowy pozwala na dostosowanie analiz do indywidualnych potrzeb klientów. Np. dane są prezentowane dla wszystkich sklepów, sieci oraz poszczególnych sklepów które są przypisane do Przedstawicieli Klienta. Szczycimy się tym że nasze rozwiązanie jest bardziej fleksybilne niż tabele przestawne.
Bardzo szerokie możliwości analityczne Nasza firma dostarcza analizy półki w pełnym zakresie. W skład naszego portfolio wchodzą m.in. badania dystrybucji oraz cen produktów, udziałów marek, cech oraz przedziałów cenowych na półce, badania trendów rozwoju poszczególnych segmentów produktów na półce, itd.
Najwyższa jakość danych Nasze dane muszą być realne i zbierane z należytą jakością - zdajemy sobie sprawę z powagi sytuacji i z tego że nasi Klienci oceniają pracę swoich Przedstawicieli lub/i podejmują ważne decyzje biznesowe na podstawie dostarczanych przez nas raportów i analiz. Nie wyobrażamy sobie zawieść zaufania naszych Klientów.
 

 

Kontakt Bądź z nami w stałym kontakcie

Arton Effect Lights Arkadiusz Baranek

ul. Słoneczna 4a

Borowie 08-412

tel. +48 25 685 90 45

fax. +48 25 685 98 56

mobile +48 504 035 004

e-mail: biuro@arton.pl


Firma Arton Efect Light realizuje projekt pod nazwą "Stworzenie platformy B2B do przetwarzania i prezentacji danych produktowych" dofinansowany w ramach Działania 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka.
dowiedz się więcej